سیب و انار در دست من است

خرید بک لینک
هرروز می پرسی که :آیا دوستم داری ؟من جای پاسخ برنگاهت خیره می مانم تودر نگاه من چه می خوانی نمی دانم اما به جای من تو پاسخ می دهی :آری ماهردو می دانیم چشم زبان پنهان و پیداراز گویایندو آنها که دل با یکدیگر دارندحرف ضمیر دوست را ناگفته می دانندننوشته می خوانند من دوستت دارم را پیوسته در چشم تو می خوانم ناگفته می دانم من آنچه را احساس باید کرد یا از نگاه دوست باید خواندهرگز نمی پرسم هرگز نمی پرسم که :آیا دوستم داری ؟قلب من و چشم تو به من می گوید :آری فریدون مشیری سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: آیا دوستم داری؟,آیا دوستم داره,آيا دوستم داره,اس ام اس آیا دوستم داری,آيا دوستم داري, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 16:29

و من

دروازبان خسته ای

که سالها ست

به گلهای

پیراهن تو

باخته ام ....

عطیه -پور جعفری

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: ومن اعرض عن ذكري,ومن احياها,ومن الجبال جدد بيض,ومن العايدين,ومن صعود الجبال,ومن لم يحكم,ومن اياته,ومن كان منكم مريضا,ومن يوق شح نفسه,ومن كان فيها, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 16:28

سلام به همه دوستای مهربونم

این ادرسی که براتون اینجا می نویسم ادرس کانال شعر بغضهای یواشکی در تلگرام هست حتما عضو کانال شعرشون بشید چون خیلی شعرهای کوتاه و زیبایی میشه اونجا خوند

ممنونم از همتون

آخیش نفس بند اومده بود ها

sevda13400 @

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 16:28

باور کن

پاییز که می آید

همین پیرمردهای تنها

روی نیمکتهای پارک هم

به اولین عشقشان فکر می کنند

به دختری با موهای طلایی

یا گیسوان سیاه

روسری خالدار

یاشاید شالی پشمی

به حرفهایی که باید می گفتند

ونامه هایی

که هیچگاه به مقصد نمی رسد

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: نامه هایی که,نامه هایی که کردی,نامه هایی که مریم حیدرزاده,نامه هایی که هرگز پست نشد,نامه هایی که به دستت نرسید,نامه هایی که هرگز پست نشدند,نامه هایی که هرگز خوانده نشد,نامه هایی که پست نشد,نامه هايي که,نامه هایی که باره کردم, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 9:01

عشق .....

دست لرزانی ست که

به سوی شاخه سیب می رود

این را دیشب

مادرم حوا در خواب گفت

********

ممنوعه نبود ی که بچینمت

ای جا هم که بهشت نیست

تا گناه مادر را تکرار کنیم

رنگ صلح چشمانت

دهان تنهاییم را آب انداخت ،لغزیدم

گاهی لغزیدن

بهانه خوبی ست

برای فشردن دستان کسی که

دوستش داری

علی -صادقی-پری

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31

لابد دوستت دارم هنوز

که هنوز ...

فکر میکنم

از هزارو صد نسخه این شعر

یک نسخه را

تو

به خانه می بری

وتو تنها تو میفهمی

چند جای این شعر

خط خورده است

لیلا کرد بچه

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31

خدا کند دیوانه نشود

مردی که تمام دیشب

خوابت را دیده بود ...

و بعد از طلوع آفتاب

هرچه این پیامهای لعنتی را

بالا و پایین می کند

خبری از صبح بخیرت نیست

.

.

خدا کند دیوانه نشود ...

علی سلطانی

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که میبینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم درراه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است ؟

مهدی اخوان ثالث

پ ن :تولد همه شهریوری ها مبارک

سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: مرد متولد شهریور و ازدواج, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31

مطمنم تو زندگی هرکدوم از ما ادمها یه روز خاص وجود داره یه روز خاص تو یه ماه خاص .که هیچ وقت اونروزو از یاد نمیبرید حالا این خاص میتونه تو هرزمینه ای باشه مثلا برا یکی سالگرد ازدواجش برا یکی دانشگاه رفتنش و...خوب برا من تو زندگی سی و چند سالم تولد عشقم برام خاص ترین روز زندگیمه .اولش نمیدونستم قراره یه روز عشقم بشه .اما هرچی گذشت فهمیدم عشقم به اون خاص ترین و خالصترین عشق دنیاست حتی اگه یه طرفه باشه .۱۲ سال پیش ۷ شهریور ۸۳ خدا از آسمون قشنگش آهویی به من هدیه داد که اسمشو گذاشتم مارال .این فرشته حالا همه عشق من تو این دنیای کوچلوهه یه عشق واقعی واق سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31

وقتی صبح زود شروع روز کاری تو خیابون وامیستی و برا ماشینهایی که ممکنه تورو به شهر محل کارت برسونن دست تکون میدی و اونها هم چراغ میزنن و وقتی سوار یکی از این ماشینها میشی و راننده از اینه جلو مدام تو چشت نگاه میکنه همون آینه ای که ما بهش میگیم آینه سملی و تو مجبوری تمام وقت خودتو با گوشیت سرگرم کنی تا چشای اون مرد نخورتت .و یا الکی تو کیفت دنبال چیزی بگردی و کیفتو محکم تو دستت بگیری تا اون مرد فکر کنه مثلا تو کیفت یه صلاح خاک برسری هم حمل میکنی برای مواقع پر حادثه .و از استرس نفست یکی دو تا چهار تا میاد بالا و اون همچنان امار نفسهاتم داره ترجیح میدی سیب و انار در دست من است ...

ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال می‌کنید

برچسب: یه صبح دیگه,یه صبحانه خوشمزه,یه صبح بخیر عاشقانه,یه صبح بخیر زیبا,یه صبح بخیر قشنگ,یه صبحانه کامل,یه صبحانه توپ,یه صبحانه عالی,يه صبحانه خوشمزه,يه صبح ديگه سيروان, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31

صفحه بندی