ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: آیا دوستم داری؟,آیا دوستم داره,آيا دوستم داره,اس ام اس آیا دوستم داری,آيا دوستم داري, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 16:29
دروازبان خسته ای
که سالها ست
به گلهای
پیراهن تو
باخته ام ....
عطیه -پور جعفری
سیب و انار در دست من است ...ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: ومن اعرض عن ذكري,ومن احياها,ومن الجبال جدد بيض,ومن العايدين,ومن صعود الجبال,ومن لم يحكم,ومن اياته,ومن كان منكم مريضا,ومن يوق شح نفسه,ومن كان فيها, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 16:28
این ادرسی که براتون اینجا می نویسم ادرس کانال شعر بغضهای یواشکی در تلگرام هست حتما عضو کانال شعرشون بشید چون خیلی شعرهای کوتاه و زیبایی میشه اونجا خوند
ممنونم از همتون
آخیش نفس بند اومده بود ها
sevda13400 @
سیب و انار در دست من است ...ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 16:28
پاییز که می آید
همین پیرمردهای تنها
روی نیمکتهای پارک هم
به اولین عشقشان فکر می کنند
به دختری با موهای طلایی
یا گیسوان سیاه
روسری خالدار
یاشاید شالی پشمی
به حرفهایی که باید می گفتند
ونامه هایی
که هیچگاه به مقصد نمی رسد
سیب و انار در دست من است ...
ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: نامه هایی که,نامه هایی که کردی,نامه هایی که مریم حیدرزاده,نامه هایی که هرگز پست نشد,نامه هایی که به دستت نرسید,نامه هایی که هرگز پست نشدند,نامه هایی که هرگز خوانده نشد,نامه هایی که پست نشد,نامه هايي که,نامه هایی که باره کردم, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 9:01
عشق .....
دست لرزانی ست که
به سوی شاخه سیب می رود
این را دیشب
مادرم حوا در خواب گفت
********
ممنوعه نبود ی که بچینمت
ای جا هم که بهشت نیست
تا گناه مادر را تکرار کنیم
رنگ صلح چشمانت
دهان تنهاییم را آب انداخت ،لغزیدم
گاهی لغزیدن
بهانه خوبی ست
برای فشردن دستان کسی که
دوستش داری
علی -صادقی-پری
سیب و انار در دست من است ...ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31
که هنوز ...
فکر میکنم
از هزارو صد نسخه این شعر
یک نسخه را
تو
به خانه می بری
وتو تنها تو میفهمی
چند جای این شعر
خط خورده است
لیلا کرد بچه
سیب و انار در دست من است ...
ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31
مردی که تمام دیشب
خوابت را دیده بود ...
و بعد از طلوع آفتاب
هرچه این پیامهای لعنتی را
بالا و پایین می کند
خبری از صبح بخیرت نیست
.
.
خدا کند دیوانه نشود ...
علی سلطانی
سیب و انار در دست من است ...
ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31
و هر سازی که میبینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم درراه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است ؟
مهدی اخوان ثالث
پ ن :تولد همه شهریوری ها مبارک
سیب و انار در دست من است ...ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: مرد متولد شهریور و ازدواج, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31
ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31
ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: یه صبح دیگه,یه صبحانه خوشمزه,یه صبح بخیر عاشقانه,یه صبح بخیر زیبا,یه صبح بخیر قشنگ,یه صبحانه کامل,یه صبحانه توپ,یه صبحانه عالی,يه صبحانه خوشمزه,يه صبح ديگه سيروان, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 21:31